Far Cry Primal
Discover the latest episode of the series with Far Cry 6. Defeat your enemies, explore Yara and ignite the guerilla.Welcome to the Stone Age, a time of extreme danger and limitless adventure, when giant mammoths and sabretooth tigers ruled the Earth and humanity is at the bottom of the food chain. As the last survivor of your hunting group, you will learn to craft a deadly arsenal, fend off fierce predators, and outsmart enemy tribes to conquer the land of Oros and become the Apex Predator.
STONE AGE BY FAR CRY: The rich setting of the Stone Age provides a new setting filled with unpredictable mayhem, dangerous threats, and incredible stories that Far Cry is known for.
RISE ABOVE EXTINCTION: Play as Takkar, a seasoned hunter and the last surviving member of your group. There is one goal: survive in a world where you are the prey.
FIERCE WILDLIFE AND SAVAGE AND MAJESTIC WORLD: This is earth before man laid claim to it, where deadly sabretooth tigers ruled the world, giant woolly mammoths were kings, and herds of massive Elk stormed through the plains. Discover these and many more daunting creatures in the savage open-world of Oros within the towering redwood forests, harsh taiga, cold glacial mountains and humid swamps.