Far Cry Primal
EPOKA KAMIENIA ŁUPANEGO WEDŁUG FAR CRY: Bogaty świat epoki kamienia łupanego to nieprzewidywalne starcia, niezwykłe zagrożenia i niesamowite historie, które są znakiem rozpoznawczym serii Far Cry.
PRZETRWAJ: Wciel się w Takkara, doświadczonego myśliwego i jedynego ocalałego członka wyprawy łowieckiej. Masz tylko jeden cel: przetrwać w świecie, w którym to Ty jesteś zwierzyną.
OKRUTNA DZIKA PRZYRODA I BRUTALNY, LECZ MAJESTATYCZNY ŚWIAT: oto Ziemia w czasach, w których bynajmniej nie dominował człowiek — gdy zabójcze tygrysy szablastozębne rządziły światem, gigantyczne włochate mamuty były królami, a stada masywnych łosi buszowały po równinach. Odkryj te i wiele innych przerażających stworzeń w dzikim otwartym świecie Oros — pośród górzystych lasostepów, surowej tajgi, mroźnych gór lodowcowych i wilgotnych bagien.