Far Cry Primal
FAR CRY TARAFINDAN STONE AGE: Taş Devri'nin zengin ortamı, öngörülemeyen kargaşa, ciddi tehditler ve Far Cry'in bilinen inanılmaz hikayeleriyle dolu yeni bir ortam sunar.
RISE ABOVE EXTINCTION: Tecrübeli bir avcı ve grubunuzun son kalan üyesi olan Takkar olarak oynayın. Tek hedef var: Av olduğunuz dünyada hayatta kalmak.
FIERCE WILDLIFE AND SAVAGE AND MAJESTIC WORLD: Burası insanların dünyanın sahibi olduklarını düşünmedikleri zamanlarda, ölümcül kılıç dişli kaplanların dünyaya hükmettiği, dev yünlü mamutların krallar olduğu ve devasa Elk sürülerinin ovalara akın ettiği dünyadır. Bunları ve daha birçok korkutucu yaratığı, yüksek kızılağaç ormanları, sert taygalar, soğuk buzul dağları ve nemli bataklıklar içindeki Oros'un vahşi açık dünyasında keşfedin.