Farm&Fix Simulator
Farm&Fix Simulator it's a new farming simulator with three main unique features: - Fix & Service Farm Machines & Vehicles - Fix & Renovate Farm Buildings - Farm & Harvest crops Buy old, destroyed farm and restore it and resell it for a profit.
Player will be able to buy old, destroyed farm and after restoring it for use, resell it for a profit.
In the game we will be able to renovate old and destroyed buildings but also fix and service farming machines and vehicles.