Farming Simulator 19 - Premium Edition
Become a modern farmer in the most complete farming experience ever. The Premium Edition contains the multi-million seller game Farming Simulator 19 and a harvest of additional content to help you develop your farm in solo or online with your friends.
The Premium Edition contains the multi-million seller game Farming Simulator 19 and a harvest of additional content.
Play the most complete farming experience ever! Become a modern farmer and develop your farm on three huge American and European environments, filled with exciting new farming activities, crops to harvest and animals to tend to.
Drive over 475 authentic vehicles and machines now including John Deere - but also Case IH, New Holland, CLAAS, Challenger, Fendt, Massey Ferguson, Valtra, Krone, Deutz-Fahr, and many more. Grow your farm online with other players, and download community created mods for an ever-expanding Farming Simulator experience!