Farming Simulator 22
Zostań nowoczesnym rolnikiem i przystąp do kreatywnego dzieła budowy gospodarstwa w trzech zróżnicowanych sceneriach Europy i Ameryki. Farming Simulator 22 oferuje wyjątkowo szerokie spektrum działalności gospodarczej skoncentrowanej wokół rolnictwa, hodowli zwierząt i leśnictwa, której nowo wprowadzonym i wyjątkowo interesującym aspektem są cykle sezonowe!