Farming Simulator 25: Highlands Fishing Expansion
Klippefyldte dale dækket af groft græs og fuld af højlandskvæg: Under en overskyet himmel, der strækker sig langt ud over havet, sætter landmænd og akvakulturfolk til søs og pløjer jorden i dette helt nye, vejrbidte miljø. Kinlaig har masser historie og byder på natur og autentisk arkitektur som århundredgamle slotte og nye byggeprojekter.
Laks og regnbueørred boltrer sig i Kinlaigs saltvand, og en ny afgrøde kan dyrkes på landjorden: løg. Og der er også specialudstyr. Flåden af køretøjer og redskaber vokser også med fire nye mærker i serien, blandt andet Monosem, Can-Am, Agri-Spread og GT Bunning.