FS25: Mercedes-Benz Trucks Pack
Align your farming operation with the stars of Mercedes-Benz and our brand-new partner Daimler Truck AG! Get 17 machines and implements, featuring the renowned manufacturer’s most iconic flagship trucks - and more!
Highlights of the pack include the famous Unimog, Mercedes-Benz’s celebrated all-rounder, and the MB-trac, famous powerhouse of traction and durability. They’re joined by top-tier trucks like the Actros L and Arocs. Various vehicle configurations allow you to customize them to fit the needs of your agricultural business.