FS25: Mercedes-Benz Trucks Pack
Tilpas din landbrugsdrift med Mercedes-Benz og vores helt nye partner Daimler Truck AG! Få 17 maskiner og redskaber, herunder den kendte producents mest ikoniske flagskibsmodeller – og meget mere!
Højdepunkterne i pakken omfatter den berømte Unimog, Mercedes-Benz' kendte universalkøretøj, og MB-trac, den berømte kraftkarl med trækkraft og holdbarhed. De får selskab af lastbiler i topklasse som f.eks. Actros L og Arocs. De forskellige køretøjskonfigurationer giver dig mulighed for at tilpasse dem til behovene i din landbrugsvirksomhed.