FS25: Mercedes-Benz Trucks Pack
Wyposaż swoje gospodarstwo rolne w najlepsze sprzęty marek Mercedes-Benz i naszego nowego partnera Daimler Truck AG! Zdobądź 17 maszyn i narzędzi, w tym najbardziej kultowe ciężarówki tego znanego producenta – i wiele więcej!
Wśród najważniejszych pojazdów w pakiecie znajdują się słynny Unimog, ceniona wszechstronna ciężarówka marki Mercedes-Benz, oraz MB-trac, słynący z doskonałej przyczepności i wytrzymałości. Dołączają do nich ciężarówki z najwyższej półki, takie jak Actros L i Arocs. Różne konfiguracje pojazdów pozwalają na dostosowanie ich do potrzeb twojej działalności rolniczej.