FS25: Mercedes-Benz Trucks Pack
Çiftliğini Mercedes-Benz'den ve yeni partnerimiz Daimler Truck AG'den yıldızlarla donat! Ünlü üreticinin en ikonik kamyonları ve daha fazlasıyla 17 makine ve aleti kaçırma!
Pakette öne çıkanlar arasında Mercedes-Benz'in çok sevilen çok amaçlı aracı Unimog'un yanı sıra çekiş gücü ve dayanıklılığıyla ünlü MB-trac bulunuyor. Bunlara Actros L ve Arocs gibi üst seviye kamyonlar eşlik ediyor. Çeşitli araç düzenlemeleri, araçları çiftliğinin ihtiyaçlarına göre özelleştirme imkânı sunuyor.