FS25: MacDon Pack
MacDon bringer dig høstydelse på et helt nyt niveau med fem særlige maskiner inkluderet i MacDon Pack til Farming Simulator 25! Få en M1240-skårlægger, DX140- og FD140-frontudstyr, PW8-opsamlerfrontudstyr og R216Sp-tallerkenfrontudstyr fra den canadiske høstudstyrsproducent.