FS25: MacDon Pack
MacDon oferuje wyższy poziom wydajności zbiorów dzięki pięciu wyspecjalizowanym maszynom w pakiecie MacDon Pack dla Farming Simulator 25! Zdobądź maszynę M1240 Windrower, hedery DX140 i FD140, heder do ładowania PW8 i heder talerzowy R216Sp kanadyjskiego producenta sprzętu do zbiorów.