FS25: MacDon Pack
Farming Simulator 25 için MacDon Pack'te öne çıkan beş makine ile MacDon, üst düzey hasat performansı sağlıyor! Hasat ekipmanları üreten Kanadalı üretici imzalı M1240 Namlı Yapıcı, DX140 ve FD140 Kesiciler, PW8 pikap kesicisi ve R216Sp disk kesicisi seni bekliyor.