FS25: NEXAT Pack
Cutting-edge technology on your fields: NEXAT, the world's first holistic crop production system, offers you a carrier vehicle with ultra-high working width and interchangeable modules.
Aiming at efficiency and automation, NEXAT is based on one vehicle for all major processing steps and allows you to integrate modules from renowned manufacturers.
NEXAT Pack contains six more brands, including three new to the series, bringing together a wide range of possibilities: Dammann, Einböck, Evers Agro, Geringhoff, Väderstad & Wienhoff.