FS25: Plains & Prairies Pack
Ford joins Farming Simulator! The pack contains 20+ machines by 9 brands, including classic Ford tractors and modern innovations.
Welcome Ford to Farming Simulator – a pioneer of industrialization. The Plains & Prairies Pack brings two classic Ford tractors to the game, alongside legendary machines like the Versatile 1080 “Big Roy”, the modern Fendt Rogator 900, and more.
With over 20 vehicles and implements spanning from cult classics like the Ford 976 & 1156 Versatile to modern innovations, you’ll farm the open plains and vast prairies in style. The Plains & Prairies Pack features three new brands Ford, GEA, and Trout River, as well as returning manufacturers Brandt, Fendt, International, Salford, Väderstad & Versatile.
As the fleet grows, so does the attention to detail: Pneumatic sprayers from Fendt and Salford let you spread solid fertilizer, realistic trailer covers roll over your stored crops, and working lift axles satisfy your hydraulic-loving heart as you maneuver the game's largest manure tanker. Together, these details add to the authenticity of virtual farming.