FS25: Plains & Prairies Pack
Witamy w Farming Simulator markę Ford – pioniera industrializacji. Pakiet Plains & Prairies wprowadza do gry dwa klasyczne ciągniki Forda, a także legendarne maszyny, takie jak Versatile 1080 „Big Roy”, nowoczesny Fendt Rogator 900 i wiele innych.
Ponad 20 pojazdów i narzędzi, od kultowych klasyków, takich jak Ford 976 i 1156 Versatile, po nowoczesne innowacje, pozwoli ci stylowo uprawiać otwarte równiny i rozległe prerie. Pakiet Plains & Prairies obejmuje trzy nowe marki (Ford, GEA i Trout River), a także powracających producenctów, w tym Brandt, Fendt, International, Salford, Väderstad i Versatile.
W miarę rozwoju floty wzrasta również dbałość o szczegóły: Opryskiwacze pneumatyczne marek Fendt i Salford umożliwiają rozrzucanie nawozu stałego, realistyczne plandeki przyczep napinają się na przechowywanych plonach, a podnoszone osie zaspokajają żądzę fanów hydrauliki podczas manewrowania największym w grze wozem asenizacyjnym. Wszystkie te szczegóły zwiększają autentyczność wirtualnego rolnictwa.