FS25: Plains & Prairies Pack
Sanayileşme öncüsü Ford, Farming Simulator'da. Plains & Prairies Paketi; Versatile 1080 "Big Roy", Fendt Rogator 900 ve dahası gibi efsanevi makinelerin yanı sıra iki klasik Ford traktörünü de oyuna katıyor.
Ford 976 ve 1156 Versatile gibi klasiklerden modern makinelere uzanan 20'den fazla araç ve aletle, kırlarda ve ovalarda çiftçilik yaparken şıklığından ödün vermeyeceksin. Plains & Prairies Paketi'nde Ford, GEA ve Trout River olmak üzere üç yeni markanın yanı sıra Brandt, Fendt, International, Salford, Väderstad ve Versatile gibi daha önce oyunda olan üreticiler de bulunuyor.
Filon büyüdükçe ince ayrıntılar da artıyor: Fendt and Salford'un hava basınçlı püskürtücüleriyle katı gübre yayabilir, gerçekçi römork kapaklarıyla depoladığın ekinlerin üstünü örtebilir ve oyundaki en büyük doğal gübre tankını kullanırken kaldıraç akslarıyla hidrolik sevdanı doyurabilirsin. Tüm bu ayrıntılar sanal çiftçilik deneyimine gerçeklik katacak.