FS25: Straw Harvest Pack
Extend your operation with the pellet industry and increase your straw-based productivity! Straw harvest includes specialized machines, tools, and other resources.
Operate machinery from manufacturers KRONE and Bressel und Lade. Like the world's first mobile pellet harvester, balers & more.
A configurable industry hall for storage and processing comes with an optional hall crane and an automatic palletizer to increase the profit of processed pellets.
This DLC is compatible with the all versions of Farming Simulator 25 (Update 1.10.0.0 or higher).