FS25: Straw Harvest Pack
En konfigurerbar industrihal til opbevaring og forarbejdning fås med en valgfri halkran og en automatisk palleopdeler, der øger overskuddet fra salg af forarbejdede piller.
Dette DLC er kompatibelt med alle versionerne af f Farming Simulator 25 (opdatering 1.10.0.0 eller nyere).