FS25: Straw Harvest Pack
Obsługuj maszyny od producentów KRONE i Bressel und Lade, jak pierwsza na świecie mobilna zbieraczka peletu, prasy i wiele więcej.
Konfigurowalna hala przemysłowa do przechowywania i przetwarzania jest wyposażona w opcjonalny dźwig halowy i automatyczny paletyzator, aby zwiększać zysk z przetwarzanego peletu.
Ten dodatek DLC jest kompatybilny ze wszystkimi wersjami Farming Simulator 25 (aktualizacja 1.10.0.0 lub nowsza).