FS25: Straw Harvest Pack
KRONE ve Bressel und Lade gibi üreticilerin makinelerini kullan. Dünyanın ilk mobil peletleme biçerdöveri, balya makineleri ve daha fazlası seni bekliyor.
Depolama ve işleme için yapılandırılabilir sektör binasında isteğe bağlı vinci kullanabilir, ayrıca otomatik peletleme aracıyla işlenmiş peletlerin kârını artırabilirsin.
Bu DLC, Farming Simulator 25'in Güncelleme 1.10.0.0 veya üzeri tüm sürümleriyle uyumludur.