FS25: Vredo Pack
Counter grassland degradation with 12 new machines.
Maintain your grassland with technology from Vredo, the renowned specialist in overseeding and slurry injection. In the meantime, wild boars have been set loose to roam the land and threaten the health of your crops.
The Vredo Pack sees traditional Dutch manufacturer Vredo join the series for the first time, while Evers Agro returns. A dozen new machines help you to counter the degradation of grassland.
The Vredo Agri Twin 580, Agri 290, and Agri Air 290 of the brand-new DZ5 seeder generation allow you to overseed grassland and restore yield potential. Keep an eye out for the ancestors of domesticated pigs with bristly, dark hair on the fields and distract them to decrease crop damage!
In addition to overseeding, proper slurry injection with a Vredo slurry injector can increase your yield and crop quality. Use the Vredo VT7138, a high-capacity, three-axle self-propelled slurry tanker, injectors of the Vredo Profi series, or the mounted Evers Agro Toric 48-672 for maximum efficiency and soil nutrition.