FS25: Vredo Pack
Bekæmp nedbrydning af græsarealer med 12 nye maskiner
Vedligehold dine græsarealer med teknologi fra Vredo, den anerkendte specialist inden for oversåning og gylleindsprøjtning. I mellemtiden er vildsvin blevet sat fri til at strejfe rundt på markerne og truer dine afgrøder.
I Vredo Pack er den hæderkronede hollandske producent Vredo med i serien for første gang, mens Evers Agro vender tilbage. Et dusin nye maskiner hjælper dig med at modvirke nedbrydningen af græsarealer.
Vredo Agri Twin 580, Agri 290 og Agri Air 290 fra den helt nye DZ5-såmaskine-generation giver dig mulighed for at overså græsarealer og genoprette udbyttets potentiale. Hold øje med forfædrene til tamme svin med strittende, mørkt hår på markerne, og distraher dem for at mindske skaderne på afgrøderne!
Ud over oversåning kan korrekt gylleindsprøjtning med en Vredo-gylleindsprøjter øge dit udbytte og afgrødens kvalitet. Brug Vredo VT7138, en selvkørende gyllebeholder med høj kapacitet og tre aksler, injektorer fra Vredo Profi-serien eller den monterede Evers Agro Toric 48-672 til at opnå maksimal effektivitet og jordernæring.