FS25: SKY Agriculture Pack
Maskiner, der føles mere virkelige! SKY Agriculture har specialiseret sig i en bred vifte af moderne udstyr til såning, gødskning og jordbearbejdning til effektive og bæredygtige landbrugssystemer og bliver nu en del af serien. 12 redskaber hjælper dig på din gård og byder på forbedret fysik, animation og jordophobning, hvilket får disse maskiner til at se mere realistiske ud end nogensinde før.
Forbered jorden med motorharverne HR 300 og HRW 6000.36 eller Methys HDS, som kan bruges til at forberede såbedet, bearbejde stubmarker og sprede frø til dækafgrøder, når den kombineres med en fronttank. Alternativt kan såningen udføres med P100 og Progress TF-frontbeholderen. Sidstnævnte kan udstyres med en innovativ frontpakker og to hjul med stor diameter. Den trukne Falcon T 240 og den monterede X50+ Econov gødningsspreder giver dig flere gødningsmuligheder.
Med forbedret fysik har maskinerne i SKY Agriculture Pack også forbedrede animationer: Hjulene reagerer mere autentisk på tyngdekraften, armene virker tungere, når de foldes ud, og der samler sig jord på jordredskaberne, som rystes af, når de foldes sammen. Dette øger realismen, så maskinerne ikke kun ser mere realistiske ud, men også føles mere autentiske, når du betjener dem.