FS25: SKY Agriculture Pack
12 machines that feel more real: For seeding, fertilisation & cultivation. With enhanced physics, animation & dirt accumulation.
Machines that feel more real! SKY Agriculture specializes in a variety of modern seeding, fertilization, and soil cultivation equipment for efficient and sustainable farming systems, and joins the series. Twelve implements assist you on your farm, and feature enhanced physics, animation, and dirt accumulation, making these machines appear more realistic than ever.
Prepare the soil with the HR 300 and HRW 6000.36 power harrows, or the Methys HDS, which can be used to prepare the seedbed, cultivate stubble, and distribute covercrop seeds when combined with a front tank. Alternatively, sowing can be done with the P100 and the Progress TF front hopper. The latter can be fitted with an innovative front packer and two large-diameter wheels. The trailed Falcon T 240 and the mounted X50+ Econov fertilizer spreaders expand your fertilization options.
With enhanced physics, machines in the SKY Agriculture Pack also feature improved animations: Wheels visibly react to gravity more authentically, arms appear heavier while unfolding, and dirt accumulates on the ground tools that shake off while folding. Increasing the sense of realism, these machines not only look more realistic, but they also feel more authentic when you operate them.