FS25: SKY Agriculture Pack
Tohumlama, gübreleme ve toprak işleme için daha gerçekçi 12 makine. Gelişmiş fizik unsurları, animasyon ve toprak birikimiyle.
Daha gerçekçi makineler! Seriye yeni katılan SKY Agriculture verimli ve sürdürülebilir tarım sistemleri için çeşitli tohumlama, gübreleme ve toprak işleme ekipmanları üretimine uzman. Bu on iki makine; gelişmiş fizik, animasyon ve toprak birikimi özellikleriyle çiftliği her zamankinden daha da gerçekçi kılıyor.
HR 300 ve HRW 6000.36 dik freze ile toprağı hazırla ya da ön tankla birleştirildiğinde tarhta, anıl ekiminde ve örtü ekimi tohumlamada kullanılabilen Methys HDS'yi tercih et. Ekimi P100 ve Progress TF ön hazne ile de gerçekleştirebilirsin. Hazneye yenilikçi bir ön torbalama makinesi ve büyük çaplı iki teker takabilirsin. Römorklu Falcon T 240 ve monteli X50+ Econov gübre serpiciler ise gübreleme seçeneklerini artırır.
Geliştirilmiş fizik unsurları ile SKY Agriculture Paketindeki makinelerin animasyonları da daha iyi. Tekerlekler yer çekimine çok daha gerçekçi biçimde tepki veriyor, yükleme esnasında kollar daha ağır duruyor ve yerde duran aletlerin üzerinde biriken toprak katlama esnasında dökülüyor. Gerçekçi hissi artıran bu makinelerin yalnızca görünümü değil, kullanımları da gerçeğe daha uygun hissettiriyor.