FS25: JCB - WFT
Før du starter verdens hurtigste traktor, JCB - WFT, skal du huske at tjekke sikkerhedsselen! Nu kan du prøve dette britiske tekniske vidunder, der har Guinness-rekorden med en topfart på 247 km/t, i Farming Simulator 25.
Den er udstyret med en stærkt modificeret JCB Dieselmax 7,2-liters motor (med over 1.016 hk), seks cylindere og en hybridboost, der kombinerer en større turbo med en elektrisk supercharger og er bygget til at være ekstraordinært effektiv. Dette er ikke længere et praktisk arbejdskøretøj, men en specialbygget fartdjævel.