FS25: JCB - WFT
Zanim odpalisz najszybszy ciągnik świata, JCB - WFT, koniecznie sprawdź, czy masz zapięte pasy! Ten wpisany do Księgi Rekordów Guinnessa i osiągający prędkość maksymalną wynoszącą 247 km/h (153 mph) przykład brytyjskiej inżynierii jest teraz dostępny w Farming Simulator 25.
Ta niezwykła maszyna, napędzana przez mocno zmodyfikowany sześciocylindrowy silnik JCB Dieselmax o pojemności 7,2 litra (o mocy ponad 1016 KM) oraz hybrydowy układ doładowania, łączący większą turbosprężarkę z elektrycznie napędzaną sprężarką, została stworzona z myślą o wyjątkowych osiągach. To już nie jest utylitarny koń pociągowy, to potwór stworzony do osiągania zawrotnych prędkości.