Farming Simulator 25: Year 1 Season Pass
Expand Farming Simulator 25 with more machines, brands, gameplay, and a whole new environment to grow your farming business! The Year 1 Season Pass grants you access to three official packs and one large expansion developed by GIANTS Software, as listed below.