Farming Simulator 25: Year 1 Season Pass
Rozszerz Farming Simulator 25 dzięki nowym maszynom, markom, możliwościom rozgrywki i okolicom do rozwoju swojego rolniczego biznesu! Przepustka Year 1 Season Pass daje dostęp do 3 oficjalnych pakietów i dużego rozszerzenia autorstwa GIANTS Software, zgodnie z opisem poniżej.