Farming Simulator 25: Year 2 Season Pass
Powiększ swoje gospodarstwo dzięki przepustce Year 2: maszyny zwiększające plony, więcej marek, świeża rozgrywka i zupełnie nowe środowisko do rozwoju gospodarstwa. Przepustka Year 2 Season Pass obejmuje dwa oficjalne pakiety i jedno duże rozszerzenie autorstwa GIANTS Software.