Farming Simulator 25: Year 2 Season Pass
1. yılda tarlanı daha da büyüt. Ekin artıran makineler, daha fazla marka, yepyeni oynanış ve tarlanı büyütebileceğin yeni bir çevre. Year 2 Season Pass, GIANTS Software'den iki resmî paket ve bir genişletme içerir.