Fast Gear
Fast Gear, PC için geliştirilmiş, heyecan verici tek oyunculu mücadeleler ve rekabetçi çevrimiçi çok oyunculu PvP aksiyonu sunan yüksek yoğunluklu bir 3D araba yarışı oyunudur.
Fast Gear, PC için geliştirilmiş, heyecan verici tek oyunculu mücadeleler ve rekabetçi çevrimiçi çok oyunculu PvP aksiyonu sunan, yüksek yoğunluklu bir 3D araba yarışı oyunudur. Yüksek performanslı araçlarla dolu bir garaja atlayın, gerçekçi sürüş fiziğinde ustalaşın ve şehirler, dağlar ve otoyollar arasında çeşitli dinamik pistlerde yarışın. İster çevrimdışı kariyer basamaklarını tırmanın, ister çevrimiçi gerçek oyuncularla mücadele edin, Fast Gear size en üst düzey yarış deneyimini sunar.