Fata Deum
Inspirowana dawnymi grami w boga Fata Deum pozwala graczom kształtować osady i mieszkańców na swoje podobieństwo. Poprowadzisz osady do dobrobytu, czy pchniesz je w objęcia rozpusty i demonów? Obserwuj, jak piękny, żywy świat zmienia się pod wpływem twoich kaprysów.
Gra w boga, w której nie tylko budujesz osady, ale także walczysz o wpływy z innymi bóstwami. W Fata Deum im więcej masz wyznawców, tym większą dzierżysz moc.
Za dnia korzystaj z wpływu na śmiertelników. Dasz im błogosławieństwo i natchniesz do godnej pracy, czy może napełnisz ich serca strachem poprzez koszmarne wizje? Uważaj jednak – osadnicy mają wolną wolę.
Nocą możesz manipulować osadami. Instruuj śmiertelników, by budowali ci wspaniałe świątynie, farmy i tartaki, które dadzą im dobrobyt, a nawet by grabili inne wioski.
Może zechcesz być tyranem władającym królestwem rozpusty i rzezi. Zmobilizuj armię i poświęcaj swoich śmiertelników, aby przyzywać potworne demony. Twój wybór.
Odegraj rolę młodego bóstwa dążącego do chwały w trybie kampanii, pełnej ciekawych i zaskakujących wyzwań składających się we wciągającą historię.