Fata Deum - The God Sim : Supporter Edition
Inspired by the god games of old, Fata Deum lets you mold settlements and townsfolk in your image. Besides the main game, the Supporter Edition contains the official soundtrack of Fata Deum and the digital artbook.
A god game where you not only build settlements, but compete with other gods for influence. In Fata Deum, the more followers you have, the more power you wield.
Mortals will respond to your presence. They’ll pray, plead, and ask for help—or punishment. Grant their wishes, smite them for disobedience, or... just kick them in the butt. Your actions shape not only the world, but your followers' very behaviour.
That’s all too nice? Sacrifice them to summon a mortal or kill them and use their corpses to resurrect some zombies! Steal their energy to get more mana or sacrifice the weak to boost one of your strong warriors. You have many options!
During the day, use your influence on the mortals. Will you bless and inspire them onto good work, or strike fear into their hearts with terrifying visions? But be wary, the townsfolk have their own free will.
At night, you can manipulate settlements. Instruct the mortals to build you mighty temples for worship, farms and lumber mills so that they may prosper, or even to ruin other villages.
As your influence grows, the living world will shape around it, getting ever more vast. Each god manifests their kingdom differently.
Will yours be a kingdom of crops and light, or twisted trees and glowering darkness? You’ll battle gods of Violence, Deceit, Fertility and Pleasure.