Get the complete FATE: Reawakened experience, including the base game and its DLC!
Enter the portal to a lost realm enshrouded in eternal nightfall. This is Prometheus, a city once blessed by the gods but has now been all but abandoned by them. Battle through a new dungeon and corrupted marble face creatures born of the shadow and the god Erebos Reclaim the stolen Golden Flame— because in FATE, your journey never truly ends.