Fate Trigger
Fate Trigger is a 3D Anime-style, hero-based tactical shooter powered by Unreal Engine 5 for multiple platforms. Dive into a dynamic world of floating islands, become a sharpshooter with special skills, craft your own strategies, and engage in thrilling life-or-death showdowns!
Weclome to a dynamic arena featuring multiple game modes — from all-out Battle Royale, to intense team-based point defense, and high-stakes trials set in ever-shrinking toxic zones. Each mode is crafted to fuel your competitive fire!
Showcase your sharpshooting skills and tactical instincts in Battle Royale. Prefer tight coordination? Engage in fast-paced point defense, where flawless teamwork is the key to dominating vital zones. And when the zones start to shrink, prepare for heart-racing encounters where every move could be your last.
Dive into a fast-paced shooter where heroes can be matched to different combat styles. Form your ultimate squad, master the flow of engagement, and seize every game-changing moment! Make strategic use of convenient respawn and transfer options for accessibility, customize your weaponry with the strategic Gun-Chip System, and enjoy the intense, gripping action of a short Time to Kill for maximum fun. No two battles are alike on this battlefield!
Powered by the latest Unreal Engine 5, our top-tier 3D rendering technology brings every hero to life. Enjoy the realistic, satisfying gunplay, spectacular ultimate abilities, and seamless movement interactions, all within an animated, immersive shooting combat environment!
Fair competitive play and zero tolerance for cheaters are our core principles. In Fate Trigger, reporting, penalties, and appeals are swiftly handled, supported by our advanced AI anti-cheat system and a vast database of cheating patterns. On this battlefield, cheaters will have nowhere to hide.