Træd ind på The Grounds, en social fodboldlegeplads, hvor gaderne møder stadionet. Spil Kickabouts og 1-mod-1, eller slå dig sammen med dine venner i Klubber, og få forbindelse til anerkendte fodboldmentorer, skærp dine evner, og udtryk dig selv, både på og uden for banen.
Skriv kontrakt med din næste stjerne i Trænerkarriere gennem et forbedret transfermarked med realistiske spillerværdier og aktiv budgivning fra klubber. Behersk de nye forhandlingstaktikker, som inkluderer præstations- og tilbagekøbsklausuler, mens dynamisk SML afspejler spillernes form, moral og fysiske tilstand på tværs af enhver klub.