†† You must complete the steps to obtain the initial FC Points distribution by August 1, 2027 to receive all 6,000 FC Points. If you redeem after September 26, 2027, you will not receive any FC Points.
Step into The Grounds, a social football playground where the streets meet the stadium. From Kickabouts and 1v1s to teaming up with friends in Clubs, connect with renowned football mentors, improve your abilities, and express yourself on and off the pitch.
Feel greater control in every game mode with more fluid, true-to-life gameplay, featuring dynamic corners, enhanced attacking awareness, player-focused defending tailored for competitive play, and more community-driven innovations.
Sign your next star in Manager Career through a rebuilt Transfer Market with realistic player values and active club bidding. Master new negotiation tactics, including performance and buy-back clauses, as Dynamic OVRs reflect player form, morale, and fitness across every club.