†† Aby otrzymać wszystkie 6000 FC Points, musisz wykonać kroki początkowej dystrybucji FC Points do 1 sierpnia 2027 roku. Żadne FC Points nie zostaną przyznane, jeśli odebranie nie nastąpi przed 26 września 2027 r.
Wejdź na The Grounds, społeczne piłkarskie pole gry, gdzie ulice spotykają się ze stadionem. Od swobodnych meczów i pojedynków 1 na 1 po dołączanie do znajomych w Klubach, łącz się ze znanymi mentorami piłkarskimi, rozwiń swoje umiejętności i wyraź siebie na boisku i poza nim.
Poczuj większą kontrolę w każdym trybie gry dzięki płynniejszej, bardziej realistycznej rozgrywce, z dynamicznymi rzutami rożnymi, ulepszoną orientacją w ataku, obroną skoncentrowaną na zawodniku i dopasowaną do gry rywalizacyjnej, a także innym innowacjom napędzanym przez społeczność.