†† 6.000 FC Points’in tamamını elde etmek için ilk FC Points dağıtımını 1 Ağustos 2027’ye kadar almak üzere adımları tamamlamanız gerekir. 26 Eylül 2027’dan sonra alırsanız hiç FC Points elde edemezsiniz.
Sokakların stadyumla buluştuğu sosyal bir futbol oyun alanı olan The Grounds'a adım atın. Kickabout'lardan ve 1'e 1'lerden Kulüplerde arkadaşlarınızla takım kurmaya kadar, ünlü futbol mentorlarıyla bağlantı kurun, yeteneklerinizi geliştirin ve sahada ve saha dışında kendinizi ifade edin.