Weapon of Choice
W Fights in Tight Spaces: Weapon of Choice zespół Section XI staje przed największym dotychczas wyzwaniem. W następstwie ataku w samo serce agencji Agent 11 przemierza cały świat w poszukiwaniu napastników – nowej i rozwijającej się frakcji śmiertelnie groźnych, międzynarodowych zabójców.
Aby zwiększyć swoje szanse w starciu z przeciwnikami, Agent 11 może po raz pierwszy używać broni dzięki nowej, zainspirowanej gun-fu talii z nowymi kartami, zdolnościami, nowym systemem „pozy” (stance) i nie tylko.