Weapon of Choice
Dar Alanlarda Savaşlar: Weapon of Choice'de Section XI, bugüne dek görmediği kadar büyük bir zorlukla karşı karşıya. Agent 11, teşkilatın merkezine yapılan bir saldırı sonrasında dünyanın dört bir yanında ölümcül suikastçılardan oluşan, gelişmekte olan yeni bir uluslararası örgüte bağlı saldırganların peşine düşüyor.
Agent 11, ilk kez silahlanmasını sağlayacak yeni kartlar, beceriler ve yeni bir "duruş" sistemi gibi birçok içeriğin yer aldığı gun-fu esintili yepyeni bir desteyle koşulları kendi lehine çevirme şansına sahip.