FINAL FANTASY XVI EDYCJA KOMPLETNA
(Elementy zawarte w tym pakiecie są również dostępne do kupienia osobno. Istnieje także możliwość zakupienia osobnego pakietu zawierającego te produkty. Zalecamy ostrożność, aby uniknąć zakupu tych samych elementów dwukrotnie).