Firefighting Simulator: Ignite - Vehicle Rescue Edition
Tag imod opringningen, og tag dig af trafikuheld med Motor Vehicle Accident -udvidelsen til Firefighting Simulator: Ignite, som tilføjer nye missioner, nyt gameplay, nye mekanikker, nye værktøjer og meget mere.
Brandfolkene i Oakridge City FD har gennemført deres avancerede træning og kan nu også håndtere trafikuheld. Traffic Scenario-udvidelsen giver dig fem nye hovedmissioner samt flere sidemissioner. Det er den største udvidelse til Firefighting Simulator: Ignite, og den giver dig også flere nye gameplay-mekanikker og -teknikker, inklusive køretøjsfrigørelse, hvor du skal bruge sav og stoppe lækager for at forhindre yderligere spild.