Firefighting Simulator: Ignite - Vehicle Rescue Edition
Vehicle Rescue Edition ile Firefighting Simulator: Ignite’ın tam sürümünü ve Motor Vehicle Accident genişleme paketini elde edersiniz.
Firefighting Simulator: Ignite Trafik Senaryosu Genişletmesinde çağrıya yanıt ver ve motorlu araç kazalarıyla ilgilen. Genişletmeyle birlikte yeni görevler, yeni oyun mekanikleri, yeni araçlar ve çok daha fazlası oyuna ekleniyor.
Oakridge City FD İtfaiyecileri ileri seviye eğitimlerini tamamladı ve artık araç kazası mahalleriyle de ilgilenebiliyorlar. Trafik Senaryosu Genişletmesiyle, oyun deneyimine fazladan beş ana görev ve daha fazla yan görev ekleniyor. Firefighting Simulator: Ignite'ın en büyük genişletmesiyle ayrıca araç kurtarma, testereyle kesme ve daha fazla döküntüyü önlemek için sızıntıları tıkama gibi birkaç yeni oyun mekaniği ve tekniği de ekleniyor.