Firefighting Simulator: Ignite - Rosenbauer HEROS Titan DLC
The Rosenbauer HEROS Titan DLC includes the high-performance firefighting helmet HEROS Titan, designed and manufactured by Rosenbauer.
It is a state-of-the-art helmet which combines a modern design with optimal protection and maximum wear comfort during every shift.