Motor Vehicle Accident Expansion
Accept the call and handle motor vehicle accidents with the Motor Vehicle Accident Expansion for Firefighting Simulator: Ignite – adding new missions, new gameplay mechanics, new tools, and more.
The Oakridge City FD Firefighters have completed their advanced training course and are now also able to manage vehicle accident sites. Motor Vehicle Accident Expansion adds five additional main missions as well as more side missions to your experience. Firefighting Simulator: Ignite's biggest expansion also adds several new gameplay mechanics and techniques, including vehicle extrication, sawing, and plugging leaks to prevent further spillage.
Use the hydraulic rescue tool to pry open car doors or tear apart collided and entangled motor vehicles. You will also need to use the rescue chainsaw to save lives. Extinguish fires and manage on-site hazards.