Przyjmij zgłoszenie i nieś pomoc w miejscu wypadków z udziałem pojazdów silnikowych w rozszerzeniu wypadek samochodowy do gry Firefighting Simulator: Ignite – nowe misje, nowa mechanika rozgrywki, nowe narzędzia i nie tylko.
Strażacy ze straży pożarnej Oakridge City przeszli zaawansowane szkolenie i są teraz w stanie nieść pomoc w miejscu wypadku z udziałem pojazdów. Rozszerzenie Traffic Scenario zawiera pięć dodatkowych misji głównych oraz jeszcze więcej misji pobocznych. Największe rozszerzenie do gry Firefighting Simulator: Ignite zawiera również nową mechanikę i techniki rozgrywki, w tym wydobywanie poszkodowanych z pojazdu, przecinanie karoserii pojazdu i usuwanie nieszczelności w celu zapobiegnięcia dalszemu wyciekowi.